Дваесет и девет апстрактни слики од училиштето Вашингтон Колор висат во просториите на седиштето на ЦИА во Ленгли, Вирџинија. Но, освен ако не сте еден од наблиските вработени во ЦИА, вашите шанси за воопшто да ги видите овие слики, па дури и дигитални слики од нив, се прилично мали. Како што открива уметникот Јохана Барон, ЦИА држи многу информации за својата уметничка колекција како врвна тајна.Пред неколку години, кога Барон ја видел фотографијата од Tарин Симон од две апстрактни слики обесени во ходникот на ЦИА, таа сакала да дознае повеќе за уметничка колекција на агенцијата, но неговата веб-страница имала само кратки објаснувања на неколку уметнички дела. Барон поднела барање за слобода на информациите со агенцијата, надевајќи се дека тие ќе ѝ обезбедат повеќе детали и слики. Но, и покрај уште неколку барања, ЦИА во неколку наврати одбила да даде какви било информации во врска со Мелзак колекцијата.
Проектот на Барон инспириран од ова кафкијанска сага, во кој таа се обидува да ги рекреирана сликите од колекција Melzac и три-четврт скала врз основа на кратките описи што таа ги собрала од неуморните истражувања. „Ми се допадна тоа што ЦИА не била свесна дека постои овој пресосздаден простор во Орегон“ , вели Барон . „Јас, исто така, чувствувам почит кон овие уметници – било со копирање или транскрипција, ќе влезете во работата на уникатен начин, и јас почнав да ги сакам сликарите на училиштето Вашингтон Колор “. Сликите на Барон, кои го истражуваат она што таа го нарекува апсурд на владата , сега се на изложба во еврејскиот музеј за современауметност во Сан Франциско.
Откако ЦИА никогаш не ѝ доделила на Барон ниту една слика, таа ги открила повеќето од нејзините информации во таа голема слика во ходникот на ЦИА од TаринСимон, како и од сите книги за ЦИА. Донирани во 1980-тите од страна на контроверзниот републикански колекционер на уметнички дела Винсент Mелзак, оваа колекција може да вклучува дела од Џин Дејвис, Томас Даунинг, Морис Луис, Хауард Mехринг, Кенет Нолад и Пол Рид. Веб-страница на ЦИА вклучува само информации за една од овие слики, „Black Rhythm“ на Џин Дејвис.
Некои од пресоздадените слики на Барон се намерно остана делумно затемнети, бидејќи не може да најде целосни информации за нивниот состав. Тие се исто така придружени со ситни материјали од нејзините обиди да комуницира со ЦИА. „ Беше фрустрирачки што ги негираа моите барања“.
Тоа е доволно за да замислите дека се работи за теорија на заговор. Зошто се сите неми за оваа колекција колекција? Дали овие слики кријат тајни врати во ѕидовите на Ленгли? Дали тие содржат шифрирани пораки од Илуминатите ? Светот никогаш не може да знае тоа.Пред неколку години, кога Барон ја видел фотографијата од Tарин Симон од две апстрактни слики обесени во ходникот на ЦИА, таа сакала да дознае &nbs