Дали сме сведоци на крајот на легендарниот производ на Apple? Продажбата тоне, експертите тврдат дека имаат нерешлив проблем!

Беше исклучително популарен во првите неколку години од продажбата, а во 2013 година донесе рекордни приходи од 32 милијарди долари.
Иако Apple iPad беше опишан како револуционерен уред кога првпат беше претставен во 2010 година, најновите финансиски резултати сугерираат дека неговата продажба потенцијално би можела да запре бидејќи ќе биде заменет со паметни телефони, пишува Daily Mail.

Тримесечната заработка на Apple неодамна изнесуваше 23 милијарди долари, што е за 11 отсто повеќе од претходниот период, но тоа во голема мера се припишува на зголемената продажба на iPhone, која порасна за речиси три отсто.

Спротивно на тоа, продажбата на iPad опадна за десет проценти, што го одбележа четвртиот последователен квартал со пад на продажбата.

По лансирањето, iPad беше пионер на пазарот на таблети со цел да ја пополни празнината помеѓу паметните телефони и лаптопите, нудејќи нова пренослива опција за потрошувачите.

iPad создава и дефинира сосема нова категорија на уреди што ќе ги поврзува корисниците со нивните апликации и содржини на многу поинтимен, интуитивен и забавен начин од порано – изјави Стив Џобс во текот на 2010 година.
Беше исклучително популарен во првите неколку години од продажбата, а во 2013 година донесе рекордни 32 милијарди долари приход, што беше околу една четвртина од вкупниот глобален приход на Apple во тоа време.

Ребека Крук , директорка за продажба во CI&T, рече дека по воведувањето на производот, iPad создаде имиџ на прифатлив таблет компјутер за потрошувачите. Сепак, ова беше време кога паметните телефони не беа ни приближно напредни како што се сега.

– Денес паметните телефони имаат многу поголеми екрани и можат да се користат за консумирање содржина. iPad-ите не поддржуваат многу апликации, што значи дека сè уште ви треба телефон и тие не се подготвени да ги заменат лаптопите. Дури и за читање книги, на пазарот има многу поевтини алтернативи како Amazon Kindle – објаснува Крук.

Тој смета дека на iPad му треба целосна ремонт за да ги придобие потрошувачите, бидејќи инаку се заменува со телефони. Паоло Пескаторе , основач на PP Foresight, смета дека во оваа ситуација има многу фактори кои треба да се земат предвид.

– Има премногу фактори – луѓето се повеќе се потпираат на паметните телефони, предизвикувачката макроекономска средина и високите трошоци за живот. Луѓето сега се повнимателни за расположливиот приход и ги чуваат уредите подолго – смета Пескаторе.

Цената на iPad порасна во Велика Британија во последните 13 години откако првпат се појави на пазарот, со просечен пораст од 250 фунти во однос на претходните модели.

И покрај зголемените цени, Бипин Пател , извршен директор на electronRx, верува дека најголемиот проблем е што iPad не нуди ништо ново.

– Apple го постигна својот неверојатен успех преку технолошките иновации. Тие испорачаа технологија со фактор „леле“ за кој корисниците на мобилни телефони и таблети можеа само да сонуваат. iPad во моментов не му нуди на корисникот ништо ново, а Apple на овој начин ја остави отворена вратата за другите производители да водат со технолошките иновации – вели Пател.

Тој верува дека доколку наскоро не се фокусираат напорите за иновација, во иднина би можеле да видиме натамошен пад на приходите.

Пронајдете не на следниве мрежи:©ПУЛС24.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ПУЛС24.MK или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.