Половните електрични возила се релативно нов феномен на пазарот, а купувачите се обидуваат да ја откријат формулата за пресметување на нивната вредност. Клучната непозната во оваа равенка е – батериите.
За разлика од автомобилите со SUS мотори, каде што километражата и годината на производство се меѓу првите што треба да се погледнат, овие параметри не значат многу за користените автомобили „на струја“ кои најмногу зависат од батеријата и нејзиното полнење.
Мерењето на перформансите на батеријата до неодамна беше „невозможна мисија“ и ја задржуваше продажбата на користени електрични возила. Ситуацијата полека се менува благодарение на група компании кои ја видоа можноста и понудија тестови, од кои некои траат само неколку минути.
Британскиот стартап Altelium разви тест и дизајнираше сертификати за батерии што планира да ги понуди оваа година во повеќе од 7.000 салони за автомобили во САД и повеќе од 5.000 во својата матична земја Велика Британија.
Батеријата обично сочинува околу 40% од цената на нов автомобил и важно е како се ракува со неа. Побрзо ќе „ослаби“ ако често се полни брзо, односно ако се полни иако капацитетот не ѝ е ни половина искористен, како и кога не се користи подолго време.
Австрискиот стартап Aviloo разви тест за дилерите и возачите на автомобили и откри дека по 100.000 километри состојбата на батеријата може да варира до 30%. Лошите практики на возачот можат значително да го намалат капацитетот на батеријата и да ја намалат цената на користеното електрично возило за неколку илјади евра, велат од оваа компанија.
Производителите на автомобили често цитираат „претерано розови“ податоци за интервалите на горивото, предупредуваат критичарите, што значи дека независните тестови се од витално значење.
Проблемите се веќе видливи во продажбата, која во септември во САД падна за 32% во однос на истиот период минатата година, покажуваат податоците на компанијата Recurrent. За споредба, продажбата на користени автомобили на фосилни горива падна за само 7%.
Пронајдете не на следниве мрежи: ©ПУЛС24.MK Вестите на интернет страницата на редакцијата ПУЛС24.MK може да се користат исклучиво за лично информирање. Без писмена дозвола од ПУЛС24.MK или посебен договор, не е дозволено преземање, користење или реемитување на вестите.