Боровинки богати со антиоксиданси

Loading...

Боровинките се одличен извор на витамин Ц, па едно сервирање на боровинки од 150 г, обезбедени ви се 41% од дневната препорачана доза.Сината боја потекнува од антоцијанот – познат антиоксиданс. Намирниците кои се богати со антиоксиданси го смалуваат ризикот од настинки, рак и срцеви болести.
Ви предложуваме да направите:
Состојки:
– 200-250 г боровинки
– 500 г обесмастено сирење
– 170 г јогурт
– 6 лажици шеќер
– четвртина шолја гриз
– 2 јајца
– малку масло и презла
Подготовка:
Во блендер помешајте шеќер, јајца и сирење, промешајте, а потоа додадете јогурт и мешајте повторно. Додадете гриз и добро промешајте да нема грутки. Ставете ги боровинките и мешајте полека (не со миксер).
Ставете во тепсија премачкана со масло, ставете презла и печете на температура од 180 степени, 30-35 минути. Откако ќе ја исклучите рерната, оставете ја питата уште 10-15 минути да се олади на собна температура.Сината боја потекнува од антоцијанот – познат антиоксиданс. Намирниците кои се богати со антиоксиданси го смалуваат ризикот од настинки, рак

loading...
Loading...