За своите потреби Охридска Банка А.Д. Охрид објавува оглас за пополнување на следните работни места:За Скопје:
1. РАКОВОДИТЕЛ НА ПРОДАЖНО МЕСТО (еден извршител)Одговорен за примена и развој на комерцијалните цепи на продажното место и подготовка на план на активности за реализација на целите Раководителот е одговорен за работењето на продажното место, промоција на продукти И услуги на Банката, управува со персоналот, ја подобрува нивната ефикасност и ја поттикнува мотивацијата,
2. РЕФЕРЕНТ ЗА ПОДДРШКА НА КОМЕРЦИЈАЛНОТО РАБОТЕЊЕ (еден извршител)• Одговорен за обезбедување техничка поддршка во процесот на пласирање на продуктите за корпоративни клиенти и мали и средни претпријатија.
3. БЛАГАЈНИК (двајца извршители)• Одговорен за управување со готовински и безготовински трансакции менувачко работење, Western Union ра6отење, промоција на продукти и услуги на банката.
4. АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ (еден извршител)• Одговорен за целосна административна поддршка на генералниот секретаријат, членовите на Управниот Одбор, архивирање на материјалите од садниците на управните органи и работните дела на Банката каки и подготовка на документи и преводи од Англиски на Македонски и обратно.За Охрид;
5. РЕФЕРЕНТ ЗА ОДНОСИ CO КОРПОРАТИВНИ КЛИЕНТИ (еден извршител)• Одговорен за прием и обработка на кредитни барања и подготовка на комерцијални предлози за корпоративните клиенти и промоција по продукти но банката.
6. БЛАГАЈНИК (еден извршител)• Одговорен за управување со готовински и безготовински трансакции, менувачко работење Western Union работење, промоција на продукти и услуги на балкатаЗа Кочани:
7. РЕФЕРЕНТ ЗА ОДНОСИ CO ИНДИВИДУАЛНИ КЛИЕНТИ (еден извршител)• Одговорен за отворање и одржување на сметки и банкарски трансакции на физички лица, прием и обработка на кредитни барања и промоција на банкарските продукти за физички лица.За позициите под реден 6p.1, 2, 5 и 7 кандидатите треба да ги исполнуваат следниве услови:- ВСС, се претпочита Економски факултет- Добро владеење на англиски јазик- Одлично владеење на MS Office апликациите- Добри комуникациски и продажни вештини- Ориентираност кои работа со клиенти- Претходно работно искуство на иста или слична позиција ќе се смета за предностЗа позициите под реден бр. З и 6, кандидатите треба да ги исполнуваат следниве услови:- ССС/ВСС- Добро владеење на англиски јазик – Одлично владеење ка MS Office апликациите – Добри комуникациски и продажни вештини – Ориентираност кон работа со клиентиЗа позицијата под реден бp. 4 кандидатите треба да ги исполнуваат следниве услови:- ССС/ВСС- Одлично владеење на англиски јазик- Одлично владеење на MS Office апликациите – Добри комуникациски вештиниПознавањето на француски јазик како и претходно работно искуство на слична позиција ќе се сметаат за предност.Работно време: Понеделник-петок, 8 работни часа дневно.Висината на платите за секоја позиција ќе се утврдува во зависност од работната искуство, стекнатите квалификации и вештини како и интерните акти на Банката, во рамките од 15 000 до 32.000 денари основно нето плата согласно работното место.
Прочитајте каде може да оставите свое CV на https://news.vrabotuvanje.com.mk/За Скопје: