Поранешниот пилот на ЦИА, Џон Лир, потпиша писмено признание дека кулите Близначки не се соборени така што авиони удриле во нив.Според неговото мислење, официјалната приказна за тоа дека два авиони ги соборија кулите е „физички невозможна“.
Со оглед на тоа што рускиот претседател Владимир Путин оваа недела најави дека ќе објави сателитски фотографии кои докажуваат дела кулите се уништени со „контролирана експлозија“, изгледа дека ќе дојде до отфрлување на официјалниот извештај на Комисијата за 11. септември.
Писменото признание е сериозна правна работа и важи за „правна вистина“ доколку не се побие. Сега противниците на теоријата на Лир ќе мораат да ги претстават своите докази ако сакаат да ја побијат неговата изјава.
Доколку не го сторат тоа, владата на САД ќе мора да признае дека официјалниот извештај на Комисијата за 11. септември не е вистинит.
Мора да се земе во предвид дека Џон Лир не е било кој пилот.
Тој е внук на основачот на Лирџет, Бил Лир. Џон е пензиониран воздушен капетан и поранешен пилот на ЦИА кој управувал со повеќе од 100 различни авиони за време на 40-годишно активно летање. Поседува повеќе пилотски сертификати отколку било кој друг сертифициран пилот. Има летано во Азија, Африка, источна Европа и на Блискиот исток.
Со други зборови, Лир се разбира во летање и авиони. Ако тој рекол дека авиони не ги срушиле кулите Близначки, тогаш сигурно е така. Еве што напишал и потпишал во писменото признание:
„Ниеден Боинг 767 не удри во кулите Близначки како што власта и медиумите лажно тврдат. Таков судир е физички невозможен од неколку причини. Во случај на вистински удар, авионот би почнал да се врти за да може неговиот преден дел да удри во челичните столбови од кулата.
Потоа би дошло до одвојување на вертикалниот и хоризонталниот опаш на авионот и нивно паѓање на земја. Моторот на авионот би го задржал обликот при ударот и би бил пронајден помеѓу остатоците од урнатата кула.
Ниеден Боинг 767 не може да оствари брзина од 810 км/ч на висина од 300 метри над нивото на морето. Моторот едноставно не може да ја издржи запремнината на густиот воздух при толкава брзина и висина.
Дел од трупот на авионот со 3-4 дупки на прозорците не може да го преживее ударот во челичниот столб од кулата со брзина од 800 км/ч.
Многу делови од авионот би морале да паднат на земја бидејќи не би можеле да се пробијат низ масивните челични столбови на кулата, вклучувајќи ги трите јадра на моторите со вкупна тежина од 4,5 тони кои не можеле тукутака да исчезнат.
Невозможно е цел еден авион тукутака да исчезне во судир“.Според неговото мислење, официјалната приказна за тоа дека два авиони ги соборија кулите е „физички невозможна“.
Со оглед на то