Црна магија: Статуа од кал или глина која е наменета за зли намери

Голем (или Голум) е антропоморфно суштество, креирано од нежива материја – обично од камен или глина. Тоа е статуа која ја „оживуваат“ рабините со помош на вештини за црна магија кои се научени и стекнати од Кабалата.Христијански и еврејски потврди за постоењето на Голумите
Поимот „Голем“ (Голум), се спомнува во еврејската книга Талмуд, каде што на едно место (Санхредин 38б) се користи за создавање на телото на Адам. Адам тука се опишува како жив, но не целосно завршен, поточно, се опишува дека не е до крај исполнет со живот и светост (хебрејскиот збор Голем се појавува во Стариот завет /Псалм 139:16/ каде што означува човечко суштество кое не е потполно завршено, во фаза кога тоа е сѐ уште ембрион).
Еден полски кабалист, пишувајќи помеѓу 1630-1650 година, известил за создавањето на Голем од страна на рабинот Елијаху: „Слушнав, експлицитно и од неколку угледни личности, дека еден човек во непосредна близина во нашето време чие име е Р. Елијаху, дека направил (оживеал) суштество од мртвите. Тоа суштество долго време ги извршуваше задачите за својот творец, а на вратот му стоеше името Емет.“
Како да се „запали и изгаси“ Големот
Подетален опис за Голем би гласел: суштество со човечки облик, без душа, без способност за изразување, но ги разбира наредбите на својот креатор.
Иако еврејските рабини ги користат и како слуги при извршување на домашните работи, Големот е примарно креиран како орудие за црна магија, односно да ги остварува лошите намери на личноста која го создала.
Во моментот на создавањето, еврејскиот рабин (во конкретен случај врач, вештер, сихирбаз), на челото на Големот го испишува зборот „емет“ – што во превод значи вистина или живот. Откако креаторот прво ќе ја направи малата фигура на Големот и ќе ја „оживее“, со секој ден од постоењето, Големот добива на тежина, а постепено станува сѐ поголем и поголем.
Додека трае оваа развојна фаза на Големот, тој се чува во куќата на рабинот кој го креирал, така што Големот во еден момент станува закана за сите оние кои живеет под ист покрив со него. Тогаш, на сцена стапува рабинот-сихирбаз и постапува на два начини: го носи на друго место, или ја брише првата буква од зборот „емет“, така што останува испишано само „мет“ што на хебрејски значи „мртов“. Во истот момент, суштеството се распаѓа и се претвора во огромна маса од глина и кал.

Кабалистичкиот еврејски мистицизам е класична црна магија
Доказот дека црната магија е пртокаена низ свештеничката пракса, стои во познатата еврејска верзија на Книгата за Постоењето. Во неа е дадена визијата за создавањето на светот преку Кабалата, еврејската мистика. Според проучувачите на Кабалата, структурата на светот е направена со комбинација од 22 букви од еврејскиот алфабет. Со комбинирање од по две букви, се добиваат вкупно 231 комбинации. Според ова чудно верување, преку некоја од тие комбинации е создаден преминот помеѓу двата света – или порта.
Преведено на обичен јазик, еврејските рабини и сите други почитувачи и изучувачи на магиската кабала, веруваат дека можат да ја играат улогата на Бог и тоа преку изучување на соодветни процеси.
Процес кој е насочен против опстојувањето на човештвото
За да ја прикријат оваа тајна и да го свртат вниманието на јавноста од злобните и опасни нешта со кои што се занимаваат, Евреите во кабализмот примија многу славни личности преку масонството, а креирањето на Голумот го имаат инкорпорирано во модерната култура како „обична фантазија“ во светот на забавата.
Така настана и познатиот лик Голум, во филмската сага „Господар на прстените.“
И пред тоа, во 1958 година, аргентинскиот писател Хорхе Луис Борхес објави песна за Голем, суштеството кое беше создадено од рабинот Лоев, наречен Јуда Леон.
Во 1974 година, „Марвел комикс“ објави „Три чудни приказни“, стрип кој го обработува ликот на Голум, а подоцна се објавени и низа на варијации.
Сепак, ниту модерниот ционизам не успеа да го сокрие сето тоа. Процесот на „креирање“ и користење на Големот е вперен против човештвото и неговото постоење, а тоа го потврдуваат зборовите на рабинот Јаков Бен Шалом кој спомна: „Законот за уништување е поништување на законот за создавањето“, а креирањето на Голумот е всушност тоа – поништување на законот за создавањето.Христијански и еврејски потврди за постоењето на Голумите
Поимот „Голем“ (Голум), се спомнува

Пронајдете не на следниве мрежи: