Според последните податоци, благодарение на кампањата која ги повикува жителите почесто да водат љубов, порана наталитетот во Данска.Кампањата со мотото „Напррави го тоа за мама“ почна минатата година, а нејзината цел беше да ги стимулира младите што побрзо да создадат потомство за да им овозможат на своите родители да уживаат во сите благодети кои ги пружаат внуците.
– Оние кои најмногу се грижат се мајките кои можеби никогаш нема да дочекаат внуци – се наведува во рекламата.
Набрзо по кампањата и Копенхаген почна со своја кампања кои ги повика граѓаните да размислат за плодноста.
Само девет месеци по кампањата извештаите говорат дека кампањата вродила со плод и дека се родени 1.200 бебиња повеќе од минатото лето.Кампањата со мотото „Напррави го тоа за мама“ почна минатата година, а нејзината цел беше да ги стимулира младите што побрзо да создада