Трајната фризура се враќа: Еве како да бидете во тренд

 
Се наоѓаме во период на ренесанса кога станува збор за косата. Компанијата Dove лансираше нова кампања, инспирирана од нереалната слика што се добива кога на интернет пребаруваме слики од убава коса. Ова движење ги поттикнува сите видови и текстури на коса и ги охрабрува жените да се вратат на трајната фризура по децениите на вештачко исправање на косата.
  
Овој тренд не ја заобиколи дури ни машката популација, и се повеќе можат да се сретнат момци со трајно навиткана коса. Затоа, наместо да се нервирате кога од влагата во воздухот ќе ви се извитка косата, конечно можете да се радувате бидејќи сте во тренд. Се поголем е и бројот на производи за коса наменети за „непрофесионален“ бушав изглед. Еве како да ја навиткате косата за да бидете во тренд:
-За разлика од старите „афро„ фризури од 80-тите, сега се во мода крупни локни, како оние што ги добиваме кога се враќаме од плажа. Затоа, вашиот фризер нека одбере покрупни витлери.
-Направете ја косата нерамномерна. За разлика од поранешните прецизни локни, сега се во мода природни нееднакви локни.
-Носете слика со себе за вашиот фризер да знае што сакате да постигнете. Некои од познатите личности што меѓу првите го препознаа овој тренд се Ријана, како и супермоделите Иман Хаман и Алана Арингтон.
 
  
Овој тренд не ја заобиколи дури ни машката популација, и се повеќе можат да се сретнат момци со трајно навиткана коса. Затоа, намест

Пронајдете не на следниве мрежи: