Како правилно да чувате банани?

Loading...

Британската нутриционистка Ријанон Ламберт вели дека бананите, без разлика дали се зеленикави, средно зрели или многу зрели, се одличен извор на калиум и други хранливи материи.
Топ 5 начини на чување банани:
Закачете ги во кујната
Бананите се берат зелени и почнуваат да созреваат веднаш штом ќе се оберат бидејќи се ослободува етилен, природен гас што го забрзува зреењето. Кога висат на јадица или јаже, тогаш процесот на созревање се забавува.
Ова е причината зошто пазарџиите често чуваат банани на поводник. Исто така, на овој начин, држејќи ги подалеку, тие ги штитат другите плодови што ги продаваат – така што етиленот од бананите не го забрзува нивното расипување.
Купете зелени банани
Ова е најлесниот начин да направите бананите да траат подолго во вашиот дом и да не изгниат. Бананите се берат зелени и созреваат со текот на времето, па ако нема да ги јадете сите веднаш, купете неколку жолти и неколку позелени банани.
Завиткајте го стеблото во пластична фолија
Ова навистина помага за кратко време бананите да не станат зрели. Завиткајте ја пластичната фолија околу дршката што ги држи бананите заедно поминувајќи ја фолијата помеѓу бананите и околу дршката – за да се завитка што е можно подобро.


Ставете ги зрелите банани во фрижидер
Едно од главните правила за чување банани е никогаш да не ги чувате во фрижидер. Но, ако имате многу зрели банани, а сè уште не сакате да ги користите, тогаш е најпаметно да ги ставите во фрижидер и со тоа да го забавите процесот на дополнително зреење.
Замрзнете ги
Замрзнувањето на бананите е еден од најлесните начини да се зачуваат за идна употреба. Но, не ги ставајте во замрзнувач цели со кора, туку излупете ги и исечете ги на прстени, добро затворете ги во кеси и замрзнете ги. Можете да ги замрзнете цели, важно е да се отстрани кората. Подоцна можете да користите такви банани за да подготвувате десерти.
И зелената и многу зрелата банана имаат свои предности
Ријанон Ламберт вели дека бананите, без разлика дали се зеленикави или многу зрели, се одличен извор на калиум и други хранливи материи. Таа забележува дека не може да се каже дека еден вид е подобро да се јаде од друг, бидејќи секој има некои предности, но и неповолности доколку луѓето имаат одредени здравствени проблеми.
Незрелите банани содржат помалку шеќер и луѓето кои имаат дијабетес треба да ги изберат малку зеленикавите. Имено, колку е позрела бананата, толку повеќе скробот во неа се претвора во шеќер. Тоа е скроб кој е одговорен за подолго чувство на ситост.


– Истражувањата сугерираат дека незрелите банани сочинуваат 80 до 90 проценти од јаглехидратите кои, како што зреат бананите, се претвораат во слободни шеќери. Затоа е подобро луѓето кои страдаат од дијабетес да јадат помалку зрели банани – објасни експертот.
Многу зрелите банани, полесно се варат и се подобра опција за луѓето кои имаат проблеми со варењето. Затоа се препорачуваат за бебиња при воведување на комплементарна храна, особено за оние кои страдаат од запек. Незрелите банани содржат отпорен скроб што луѓето не можат да го варат. Тоа е вид на материјал од скроб со кој бактериите сакаат да се хранат.
– Кога отпорниот скроб се претвора во едноставен шеќер, а бананата станува позрела, станува полесно да се вари – додава нутриционистката.
Целосно кафеавите банани се полни со антиоксиданти. Таквите банани во основа се полни со шеќер направен од скроб. Тие се послатки поради што многу луѓе ги користат при подготовка на колачи. Исто така, хлорофилот во нив добива нова форма.
– Токму овој распад на хлорофилот е причината зошто нивото на антиоксиданс се зголемува кога бананите се постари. Значи, целосно кафеавата банана е антиоксидантна бомба – објасни нутриционистката.

loading...