Кој најмногу се богати и колку вреди еден пост на Инстаграм?

Разбирајќи го огромниот потенција во онлајн сферата, маркетингот одамна се пресели на социјалните мрежи. Луѓето кои имаат голем број следбеници „вредат многу пари“. Но, кои се најбогадите од нив и колку наплаќаат за своите објави?
Британската компанија Хопер, која се занимава со алати за поставување содржина на социјалната мрежа Инстаграм, објави попис на оние кои најмногу заработуваат од оваа социјална мрежа.
Пописот е составен на темел на интерни податоци на компанијата, цени кои влијаат на корисниците на Инстаграм наплаќајќи по објава и јавно достапни информации.

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on


Истражувачите од Хопер при евалуацијата на секој „инфлуенсер“ земале предвид колку следбеници на одреден корисник се ангажираат околу конкретна објава, односно колку често корисниците објавуваат содржина и колку следбеници имаат.

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

На прво место се најде ријалити ѕвездата Кајли Џенер. Таа по објава може да заработи и до милион американски долари. Џенер ја надмина минатогодишната победничка во оваа категорија, Селена Гомез, која заработуваше по 800.000 долари по пост.

Striking a pose in the new @puma Defy Mid. #DoYou

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

Третото место го зазема фудбалерот Кристијано Роналдо, чија објава вреди 750.000 долари. На четврто место е Ким Кардашијан (720.000 долари по објава), а на петто место е пејачката Бијонсе (700.000 долари).
-Не ме чуди тоа што Џенер е прва, зашто таа маркетингот на социјалните мрежи го има на малиот прст, вели коосновачот на Хопер, Мајк Бандар, додавајќи дека претставена во јавноста преку ријалити емисии на нејзиното семејство, меѓутоа таа се изборила за своето место и сега ги собира плодовите на својата работа на социјалните мрежи.
Од Хопер објаснуваат дека влијателните личности на Инстаграм оваа година можат да објава да наплаќаат многу повеќе отколку што можеле во минатата година. На пример, цената на објава која ја наплаќа шминкерката и основач на моден бренд, Худа Катан пораснала за 83,3 отсто во однос на минатата година.
-Маркетингот по пат на социјалните мрежи значајно порасна во последната година и се претставува како алат кој носи резултати за трговските марки. Навистина е неверојатно колку влијание имаат овие личности на својата публика, а нивните клиенти тврдат дека вреди секоја вложена пара, истакнува Бандар.