Маск е против американските такси за кинеските електрични возила: Ниту јас ниту Тесла не поддржуваме бариери

Извршниот директор и сопственик на „Тесла“ Илон Маск денеска изјави дека е против американските тарифи за кинеските електрични возила (ЕВ) и дека не поддржува мерки што го нарушуваат пазарот, односно се противи на потегот на американската влада да воведе царини од 100 отсто. за кинеските електрични возила што администрацијата на Бајден ги објави минатата недела.

Тоа е промена на мислењето од забелешките што ги даде претходно оваа година, кога предупреди на заканата кинеските компании за електрични автомобили да им се претстават на светските производители на автомобили без трговски бариери.

Говорејќи на конференцијата Виватек во Париз преку видео врска, Маск рече: „Ниту Тесла ниту јас не ги побаравме овие тарифи и всушност бев изненаден кога беа објавени“.

Американскиот претседател Џозеф Бајден претходно овој месец воведе нови царини за низа кинески производи, вклучително и електрични возила, во обид да го поттикне производството во САД.

Маск изјави дека одлуките кои ја ограничуваат слободата на размена или го нарушуваат пазарот не се добри.

Тој, исто така, додаде дека Tesla „прилично се натпреварува“ на кинескиот пазар и генерално не поддржува никакви тарифи или даночни олеснувања за возилата на струја или гас.

Последните забелешки на Маск се отстапување од предупредувањата што тој ги издаде за кинеските електрични возила претходно оваа година, кои се чини дека бараат владина интервенција.

Што рече Маск претходно оваа година
Во јануари, Маск рече дека кинеските производители на електрични возила се „најконкурентни во светската автомобилска индустрија“ и дека верува дека ќе имаат „значаен успех“ на глобално ниво „во зависност од тоа какви тарифи или трговски бариери ќе бидат поставени“.

Извршниот директор на Tesla тогаш предупреди дека „ако не се воспостават трговски бариери, тие прилично ќе влијаат на повеќето други компании во светот“.

Кина е најголемиот пазар во странство на Tesla и таму производителот на автомобили се соочува со силна конкуренција од домашните брендови како BYD и Nio.

Маск ги пофали овие компании во последниве години, велејќи дека има „голема почит“ за нив и дека „некои од компаниите од Кина веројатно ќе бидат втори зад Tesla“ во глобалната трка за електрични возила.

Маск беше прашан и на конференцијата дали тарифите се зелено светло за Tesla да продолжи со евтин модел и дали има временска рамка за тоа, но извршниот директор на Tesla одби да елаборира, истакнувајќи дека не сака да одговори прашања кои директно би влијаеле на цената на акциите на компанијата.

Коментарите на Маск доаѓаат во време на шпекулации за иднината на неговите планови за евтини автомобили.

Минатиот месец Ројтерс објави дека Тесла ја прекинува работата на поевтино електрично возило за да се фокусира на самоуправувачки роботски такси. Маск го негираше извештајот, твитнајќи дека „Ројтерс (повторно) лаже“, но не даде детали.

Возило на Tesla по цена од околу 25.000 долари е долго прогласувана цел на Маск и неговата компанија, а милијардерот претходно изјави дека очекува моделот да биде достапен во втората половина на 2025 година.

Минатата недела, претседателот Бајден започна нови зголемувања на царините за увоз на кинески електрични возила, полупроводници, батерии и челик.

Главниот потег беше зголемување на тарифите за кинеските електрични возила од 25% на 100%. Белата куќа соопшти дека тарифите се неопходни за борба против кинеските „нефер трговски практики“ и нејзината неконтролирана „кражба на интелектуална сопственост“ и навиката „да ги преплавува глобалните пазари со извоз со вештачки ниски цени“.

Пронајдете не на следниве мрежи: